زودباشین سوال بپرسین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالاتر از عشق



نظرات شما عزیزان:

آدمه باحال
ساعت10:07---20 بهمن 1393
سلام.خدا مرگم نده
چی شده فاطمه جان؟ مگه تنهات گذاشته آقا؟؟؟
بییییییییییییی خیال بابا بیکاری


pحامد
ساعت16:13---16 بهمن 1393
چرا توچت نمیجوابی؟مگه میخوام بخورمت
پاسخ:دلم میخواد


یه آشنا
ساعت13:13---15 بهمن 1393
گفتم غم تو دارم گفتا غمت سرت آید...
متن هایی که نوشتی واقعا عاشقونه ست.باخودم گفتم خوش بحال کسی که تورو داره.دخترایرونی مگه میشه خوشگل نباشه؟حتما خوشگلی میشه شمارتو بهم بدی؟
بازم بهت سرمیزنم اصن میام تو چت لوکس بلاگ باشه؟فرداهمین ساعت
در حد خودم خوشگلم ولی واسه صاحبش ن واسه تو...بعدشم شمارموبدم که چی بشه؟مگه عقلمو ازدست دادم؟..میخوام تاصدسااال بهم سرنزنی...فرداهمین ساعت بشین تابیام تو چت.خخخ


خخخخخخ
ساعت18:19---7 بهمن 1393
کلاس چندمی ؟ خخخخخخ
پاسخ:دانشجوهستم


فرهاد محجوب
ساعت18:15---7 بهمن 1393
آجی تازه وبتو بروز کردی؟

ماه بانو
ساعت18:14---7 بهمن 1393
اوووه چقدر آنلاین داری.منم وقتی وبمو به روز میکنم خیلی بهم نظرمیدن البته من بهت پیشنهاد میکنم اگه میخوای برو سایت پوپک تابازدیدت زیادبشه

آرش
ساعت18:10---7 بهمن 1393
من را میشناسی؟
پاسخ:no


یه خوشتیپ
ساعت18:07---7 بهمن 1393
انقد دلم میخواد بدونم این محمدرضای خوشبختی که انفدر ازش تعریف کردی تو وبت کیه؟ببینم واقعا مث من خوشتیپ هست یانه؟
یکی از بنده های خداست... توهرچی باشی مطمعنم ازتو خوشتیپ تره


majid
ساعت18:05---7 بهمن 1393
با من دوست میشی خوشگل خانم؟
پاسخ:نه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:, :: 17:46 :: توسط : فاطمه

درباره وبلاگ
فقط دعا کنید به عشقم برسم...***** ببرد از من قرار و طاقت و هوش* بت سنگین دل سیمین بناگوش* نگاری چابکی شنگی کلهدار * ظریفی مه وشی ترکی قباپوش* ز تاب آتش سودای عشقش * به سان دیگ دایم می‌زنم جوش* چو پیراهن شوم آسوده خاطر * گرش همچون قبا گیرم در آغوش* اگر پوسیده گردد استخوانم * نگردد مهرت از جانم فراموش* دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست * بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش* دوای تو دوای توست حافظ * لب نوشش لب نوشش لب نوش*
پیوندهای روزانه
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بالاترازعشق و آدرس balatarazeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 231
بازدید ماه : 719
بازدید کل : 57612
تعداد مطالب : 381
تعداد نظرات : 212
تعداد آنلاین : 1